Czym wyróżnia się dobra agencja SEO? Sprawdź porady Google

Czym wyróżnia się dobra agencja SEO? Sprawdź porady Google

Jak zatrudnić agencję SEO? Czytaj więcej na www.youtube.com/watch?v=rlw0BTQOFow.

Kiedy posiadasz swój biznes i zakładasz dla niego stronę www, z pewnością po czasie zastanawiasz się, jakie działania podjąć, aby była ona widoczna na samym topie wyników wyszukiwania. Wiadomo wszak, iż w dzisiejszych czasach widoczność w internecie jest jednym z podłoży sukcesu, gdyż to właśnie stąd spora grupa klientów po raz pierwszy dowie się o twojej ofercie. Jak więc zatrudnić rzetelną firmę SEO? Rekomendujemy skorzystać z sugestii ekspertów.

Google doradza, jak znaleźć rzetelną firmę SEO

Nie da się ukryć, że cały sektor SEO, to znaczy działań mających na celu optymalizację stron www pod wyszukiwarki, zaistniała i bezustannie rozwija się praktycznie tylko za dzięki Google. Mimo obecności licznych opcji, jak np. Yandex, Bing lub Yahoo, wciąż kluczowe są pozycje zajmowane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy więc, kto pragnie być widocznym w internecie, musi spróbować powalczyć o swoje miejsce w top 3 w Google. W przypadku branż, gdzie występuje silna konkurencja, na ogół jest to nierealne bez konsultacji z fachowcami z agencji SEO. Google zdecydowało się pomóc osobom, dla których pojęcie optymalizacji stron jest czymś nowym, i przyszykowało krótki kurs, jak wybrać solidną agencję SEO.

Czym zdaniem Google wyróżnia się solidna agencja SEO?

Pracownik Google z ponad dziesięcioletnim stażem klarownie wyjaśnia, jak zidentyfikować dobrą firmę SEO, wymieniając wśród najważniejszych cech między innymi:

  • dbałość o ogólną widoczność strony internetowej, a nie wyłącznie pozyskiwanie pozycji w wynikach wyszukiwania na pojedyncze frazy,
  • zapewnienie stronie wsparcia technicznego oraz prowadzenie działań nad podniesieniem jej użyteczności,
  • transparentność odnośnie prowadzonych wdrożeń, m.in. poprzez permanentny dostęp do statystyk strony oraz cykliczne raporty,
  • umiejętność oceny czasu oraz budżetu niezbędnego do zakończenia planowanych wdrożenia,
  • rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od poznania, w jaki sposób klient prowadzi swój biznes, jakie są cele jego przedsiębiorstwa oraz kto stanowi jego największą konkurencję.

Przedstawicielka firmy Google wskazuje też, że dobra agencja SEO nigdy nie obieca spektakularnych wyników z dnia na dzień, bo optymalizacja strony internetowej jest procedurą długofalowym, niejednokrotnie dającą widoczne efekty zwykle po paru miesiącach pracy.