Więcej w temacie Kraków agencja reklamowa na k-myk.pl.
Działania marketingowe winny być istotnym elementem podnoszenia rozpoznawalności marki niezależnie od tego czy zajmujemy się sprzedażą, produkcją czy świadczeniem usług. Większe przedsiębiorstwa oraz korporacje mają środki finansowe na organizację i opłacanie własnych wydziałów ds. reklamy, jednak małe biznesy, które z rzadka prowadzą akcje promocyjne, zwykle korzystają ze wsparcia zewnętrznych agencji marketingowych.
Agencja marketingowa zapewnia wszechstronne usługi
Agencja reklamowa to ekipa kreatywnych specjalistów z wieloletnim doświadczeniem, mających szereg kwalifikacji z zakresu marketingu. Dzięki zatrudnieniu ekspertów świetnie orientujących się zarówno w sferze kampanii reklamowych w sieci (social media, filmy i animacje viralowe), tradycyjnych mediów, jak i grafiki użytkowej (również DTP), agencja marketingowa jest w stanie zagwarantować klientom kompleksową obsługę. Nowe przedsiębiorstwa mogą zamówić opracowanie kompletnej identyfikacji wizualnej razem z księgą logotypu i szablonami akcydensów (papier firmowy, wizytówki oraz obwoluty), a te które posiadają już swoje logo mogą być pewne, że zostanie ono prawidłowo użyte na etapie projektowania materiałów reklamowych – plakatów, stoisk targowych, billboardów bądź folderów. Agencja reklamowa przygotuje również interesujące, unikatowe wpisy na stronę www zleceniodawcy, a także opracuje strategię interakcji z klientami poprzez popularne media społecznościowe, jak Instagram, Twitter i Facebook.
Kiedy warto rozważyć współpracę z agencją marketingowa?
Usługi świadczone przez agencje reklamowe kierowane są w głównej mierze do firm, które nie posiadają swojego działu promocji. Aczkolwiek nie znaczy to, iż to jedyny model współpracy. Działanie agencji często polega na udzieleniu wsparcia istniejącemu już w przedsiębiorstwie zespołowi ds. promocji. Na przykład, jeśli nie ma on praktyki w przygotowaniu targów, sympozjów czy spotkań z klientami wymagających często skrupulatnego planowania, te zadania można zlecić zewnętrznej agencji marketingowej. Może ona także posłużyć za narzędzie wspierające budowę kompetentnego i harmonijnego zespołu pracowników – wystarczy zlecić jej zaplanowanie wyjazdu integracyjnego czy też przygotowanie planu szkoleń. Na rynku funkcjonują tysiące agencji reklamowych, należy jednak wybierać te, które dają dostęp do obszernego zespołu wykwalifikowanych ekspertów. Umożliwi to zlecenie wszystkich czynności marketingowych jednej agencji, a co za tym idzie – łatwiejszą kontrolę nad wizerunkiem firmy i spójnością kampanii.
Nasze dane kontaktowe:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]